Zaposlitev: Administrator / skrbnik spletne trgovine

Mellow “na hitrco”

Mellow je mlada družinska blagovna znamka izdelkov za dom in družino. Zvesti smo kot družina, odkriti smo kot družina, spoštujemo se kot družina, veselimo se kot družina, objemamo se kot družina in nenazadnje se tudi prepiramo kot družina. Upravljamo hitro rastočo spletno trgovino www.mellow.si, v kateri ponujamo izdelke lastne blagovne znamke. Na naših spletnih policah najdete vse od ekoloških čistil, mehčalcev za perilo, detergentov za perilo, dišečih sveč do ostalih pripomočkov za urejen, čist in dišeč dom. Velik poudarek dajemo osebnim odnosom, odkritosti in odprtosti. Želimo si najti osebo, ki se bo v naši družbi počutila udobno, sproščeno in Mellow. Želimo si najti osebo, ki si res želi biti del naše družine.

Kaj bomo pričakovali od vas?

Administrativna podpora v podjetju

  • skrb za nemoteno delovanje pisarne
  • nabava pisarniškega materiala
  • urejanje prejetih in izdanih računov, ostale dokumentacije, ter usklajevanje z računovodstvom
  • prevzem in arhiviranje prispele pošte, skrb za ažurnost, vodenje arhiva
  • sodelovanje pri pripravi marketinških aktivnosti
  • tesno sodelovanje s sodelavci pri pripravi smernic, razvoja, korporativnih dogodkih …

Upravljanje spletne trgovine / naročanje

  • spremljanje plačil v spletni banki
  • spremljanje kartičnih plačil
  • urejanje / zaključevanje spletnih naročil
  • priprava prevzemnic za dostavno službo
  • usklajevanje s skladiščem
  • izdajanje računov, predračunov, dobavnic za velerodajne partnerje
  • upravljanje z izdelki, skupinami izdelkov v spletni trgovini
  • spremljanje zaloge in skrb za ažurnost in pravilnost zaloge
  • spremljanje in poročanje stanja realnih zalog vodstvu podjetja

Upravljanje spletne trgovine / podopora strankam / Customer Care

  • komunikacija s strankami
  • komunikacija z veleprodajnimi partnerji
  • podpora strankam preko E-pošte
  • podpora strankam preko telefona
  • reševanje reklamacij v okviru postavljenih standardov
  • skrb za ažurnost reševanja reklamacij

Drugo

  • občasna pomoč v skladišču (pakiranje in odprema pošiljk, prevzem in obdelava poškodovanih pošiljk, …)
  • podrobno poznavanje Mellow zgodbe in vseh Mellow izdelkov
  • sodelovanje v marketinških aktivnostih in dnevnih aktivnostih na socialnih omrežjih
  • zahtevana je visoka računalniška pismenost in hitro učenje in prilagajanje na novosti
  • druga opravila po nalogu nadrejenega

Verjamemo, da se da vse naučiti, zato izkušnje niso nujne so pa zaželjene

  • izkušnje iz področja spletne prodaje
  • izkušnje iz vodenja projektov
  • izkušnje iz vodenja administracije podjetja
  • poznavanje Apple iOS računalniškega/programskega okolja
  • poznavanje platforme za spletne trgovine WordPress/WooCommerce
  • poznavanje blagajniškega programa Apollo
  • poznavanje programa za procesiranje kartičnih plačil Stripe
  • odlično poznavanje MS Office orodji (Word, Excell, Outlook, …)
  • osnovno poznavanje SM marketinga (Facebook, Instagram, TikTok)

Stvari, ki jih neizmerno cenimo

Veseli bomo če vsaj malo poznate zgodovino Mellow in Oopsi. Izjemno cenimo pripadnost, odkritost, diskretnost in zaupanje. Videti želimo odlične organizacijske, komunikacijske in administrativne sposobnosti. Verjamemo, da so zanesljivost, samostojnost, kreativnost in samoiniciativnost vaše top vrline, kot so vaše top vrline odzivnost, prilagodljivost ter stremenje k odličnosti. Iskreno si bomo prizadevali, da se bo prava oseba pri nas počutila Mellow.

Dodatne informacije in kontakt

IZOBRAZBA: VI. stopnja
JEZIKI: slovensko, angleško, hrvaško
ZAPOSLITEV: po dogovoru (dč, nč, s.p. …)
PREIZKUS: 3 mesece

S svojim CV-jem in spremnim pismom nas lahko navdušiš na joni@mellow.si. Rok za oddajo je sreda, 15.12.2022.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN.